czwartek, 9 stycznia 2014

LBA 2!

Więc tak, witam was znowu i też ze względu LBA, ale tym razem zostałam nominowa przez dziewczyny z bloga - Zakątki duszy Violetty. Im także bardzo dziękuję za nominację ;*******

Pytania:

1. Czy masz jakieś zwierzęta? Jak tak to jakie?
Nie ;c
2. Ulubiony kolor?
Mam kilka: fioletowy, morski, pistacjowy oraz limonkowy.
3. Ulubiona piosenka?
"Change your life" - Little Mix.
4. Imie twojej najlepszej przyjaciółki?
Natalia.
5. Ulubione imię męskie?
Nie mam ulubionego.
6. Co motywuje Cię do blogowania?
Te wszystkie miłe komentarze, które pozostawiacie na moim blogu.
7. Andres czy Napo?
Andres.
8. Caxi vs. Naxi? Czemu?
Naxi! Ta para lepiej mi się podba niż Caxi.
9. Tomas vs. Diego?
Diego.
10. Czemu piszesz opowiadania?
Bo to lubię.
11. Kto podsunął Ci pomysł na założenie bloga?
Zaczęłam czytać inne opowiadania i postanowiłam sama go założyć i spróbować swoich sił.


No to tak, skoro to jest moje drugie LBA, postanowiłam wykorzystać sytuację i wymienić kolejne blogi, które chciałabym nominować:



Pytania do was:

 1. Jakie jest twoje drugie imię?
2.  Przejmujesz się opinią innych?
3. Jakie jest twoje motto?
4. Najgorszy numer jaki odwaliłaś w szkole?
5. Twoja szczęśliwa liczba?
6. Jak spędzasz wolny czas?
7. Najładniejsze imię dla chłopaka?
8. Ulubiony serial / film?
9. Jaka jesteś? Wybuchowa czy nieśmiała?
10. Jaki typ muzyki słuchasz?
11. Lubisz oglądać bajki?
 



7 komentarzy:

  1. Gratulejszyn ^.^
    Zasłużyłaś <33

    Zapraszam do mnie ;D http://quiero-estar-donde-estas-tu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję kolejnej nominacji <3
    i dziękuję za nominowanie mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też o wieeele bardziej lubię Diego niż Tomasa, ta zmiana na dobre im wyszła ^^ Czekam oczywiście na kolejny rozdział ;)
    Pozdrawiam
    http://vilu-fran-lu-naty-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Zasłużyłaś, piszesz wspaniałe opowiadania i należało ci się :)
    W dobrym znaczeniu oczywiście. :D
    Ja zostałam nominowana w ostatnim poście, ale postanowiłam napisać tutaj, żebyś zauważyła.
    Bardzo chciałabym ci podziękować za nominację, to wiele dla mnie znaczy. :)
    Pozdrawiam,
    Wiktoria ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje.
    I dziękuję, że nominowałaś mój blog ♥
    Mam jeszcze pytanko, gdzie pisać odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi piszesz u siebie na blogu :)

      Usuń
    2. Już odpowiedziałam na pytania :)
      http://violettaismylife.blogspot.com/

      Usuń