czwartek, 9 stycznia 2014

LBA!

Witajcie! Zostałam nominowana do LBA przez..... Monię Kalinowską z bloga - Vilu-moje historie!!! Bardzo jej dziękuję za tą nominację. A teraz przejdę do pytań:

Pytania:

1. Jak masz na imię?
Weronika.
2. Ile masz lat?
Za miesiąc i 7 dni skończę 15 XD
3. Masz jakieś rodzeństwo?
Tak, brata.
4. Ulubiony kolor?
Mam kilka: fioletowy, pistacjowy, limonkowy oraz morski.
5. Ulubieni artyści?
Lodovica Comello, Mercedes Lambre i Ruggero Psquarelli.
6. Hobby?
Taniec oraz łyżwy.
7. Ulubiona para z "Violetty"?
Naxi.
8. Jakiej muzyki słuchasz zazwyczaj?
Pop.
9. Ulubiona piosenka?
"Change your life" - Little Mix.
10. Ulubiony film?
"Ósmoklasiści nie płaczą".
11. Plastyka.


A teraz blogi, które ja nominuję:

2. Kochać drugiego człowieka oznacza wielką racę nad sobą.
3. Czas nie leczy ran... On tylko przyzwyczaja do bólu...
4. Naxi 
5. Ostatni rok...
6. Alcancemos las Estrells
7. Peligrosamente Bellas
8. I pomóż mi znaleźć to, o czym zawsze marzyłam - Moje szczęście...
9. Niebezpiecznie blisko miłości
10. Ludmiła i Federico Pasquarelli
11. Miłość, która nie miała prawa się wydarzyć...


Pytania ode mnie:

1. Ulubiona pora roku?
2. Ulubiony zespół / ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
3. Dlaczego założyłaś bloga?
4. Co motywuje Cię do pisania?
5. Czy jesteś szczęśliwa?
6. Jakie jest twoje motto?
7. Opisz siebie w trzech słowach?
8. Na kim się wzorujesz?
9. Wymarzony chłopak?
10. Wartości jakie cenisz w życiu?
11. Ludzie często ranią, czy jesteś w stanie wybaczyć wszystko?

1 komentarz: